Novi film domaće kinematografije „Reži” biće premijerno prikazan u „Kombank dvorani”, 27. februara 2019. od 19 časova i 30 minuta, na 47. Međunarodnom filmskom festivalu „FEST”.

(Fotografija: Film „Reži”, 2019; © MCF)

„Reži”, koji je drugi film reditelja Koste Đorđevića, autora filma „S/Kidanje”, prikazuje neobičan dan u životu tinejdžerke Aje, njene drugarice i drugara iz kraja, u kojem sve što je izgledalo kao luda i vesela avantura polako prerasta u noćnu moru sa ožiljcima za ceo život. Tumarajući kroz vrelinu avgustovskog dana, na usijanom beogradskom asfaltu oni traže načine da se zabave, osete živim, drugačijim i bitnim. Pravila igre sami biraju, a sistem vlastite kože jedini je sistem koji priznaju.Ajina potreba i potraga za ljubavlju.

(Fotografija: Film „Reži”, 2019; © MCF)

Zapravo, ovo je film o tinejdžerima i njihovom odrastanju u surovom svetu bez jasnih pravila, to jest ogledalo onog što zovemo našim savremenim društvom, odnosno ogledalo u kojem se jasno može videti i odraz prošlosti koju smo živeli, ali i naslutiti obrisi budućnosti. Ne drži pridike, ne traži krivce! Zanimljivo je da kroz likove tinejdžera jasno možemo iscrtati i likove njihovih nevidljivih i nikad prisutnih, od borbe za opstanak sluđenih roditelja.

(Fotografija: Film „Reži”, 2019; © MCF)

Film „Reži” snimljen je u toku letnjih dana 2017. godine, a njegova osobenost jeste i u činjenici da glumačku ekipu predvode dve mlade, harizmatične glumice – Đurđina Radić – „Djixx” i Kristina Jovanović, publici poznate i iz sveta muzike.

(Fotografija: Ekipa filma „Reži” – snimanje, 2017; © MCF)

Pored njih, uloge tunmače i: Marko Janketić, Milan Čučilović, Mladen Sovilj, Nikola Vujović, Predrag Vasić, Radoslav „Rale” Milenković... Autorski tim predvođen rediteljom Kostom Đorđevićem čine: scenarista Dragan Nikolić, direktorka fotografije Bojana Andrić, montažerka Romana Vujasinović, kompozitor Filip Mitrović, kostimografkinja Suna Kažić, scenograf Damjan Paranosić, šminker Darko Koenig, snimatelj zvuka Branko Đorđević, dizajneri zvuka Dako Puač i Mićun Jauković.

U saradnji sa „Marinis Media” iz Hrvatske i „Platforma” iz Srbije, „Kinematografska kuća” iz Beograda stoji iza produkcije ovog filma, čiji su producenti Bojana Andrić, Kosta Đorđević i Miloš Ivanović. Projekat filma „Reži” podržan je od strane Filmskog centra Srbije (FCS) na konkursu za razvoj projekta.

(Fotografija: Film „Reži”, 2019; © MCF)

Oglašavanje

O autoru