Domaći film „Ajvar” premijerno prikazan na 26. Festivalu evropskog filma „Palić”

0

Debitantsko dugometražno ostvarenje „Ajvar” rediteljke Ane Marije Rozi sinoć je, na Letnjoj pozornici, premijerno prikazano pred publikom 26. Festivala evropskog filma „Palić”.

Povodom premijere, Ana Marija Rozi je istakla da je veoma uzbuđena što je film prvi put prikazan na Palićkom filmskom festivalu:

„Meni ovaj festival veoma znači! Jednostavno, volim ga. Organizuju ga neki ljudi koje, takođe, volim. To je festival na kojem sam dobila svoju prvu nagradu, za omnibus ’Neke druge priče’, pre devet godina. FEF ’Palić’ je ozbiljan festival, značajan u evropskim okvirima, što iz godine u godinu sve više ljudi prepoznaje. Posebno mi je drago što smo ove godine u takmičarskoj selekciji, gde su ozbiljni autori i žiri. Ovo nam je prva projekcija pred gledaocima, pa imamo i dodatno uzbuđenje zbog toga. Imamo sve razloge za radovanje!”

Snimljen po scenariju Ane Marije Rozi i Maje Todorović, film prati priču bračnog para, Vide (ulogu tumači Nataša Ninković) i Baneta (ulogu tumači Sergej Trifunović), koji već duže vreme žive u Stokholmu. Imaju uspešne karijere, dovoljno novca za pristojan život i psa, ali nemaju decu. Vida sumnja da Bane u Beogradu ima ljubavnicu, ali o tome ćuti. Dolaze za praznike u Srbiju, gde se u poznatom okruženju odvija uigrana koreografija koja se mnogo puta ponovila u njihovim gastarbajterskim životima. Ovog Uskrsa se taj zid ćutanja ruši.

Pored Nataše Ninković i Sergeja Trifunovića, ostalu glumačku ekipu čine: Miodrag „Miki” Krstović, Pavle Pekić, Gordan Kičić, Igor Borojević, Aleksandra Janković, Vesna Čipčić, Ivana Šćepanović, Paulina Manov, Branka Petrić, Srđan Miletić i drugi.

Nakon projekcije filma, publika je ovacijama pozdravila prisutnu filmsku ekipu, a pored Ane Marije Rozi, publici su se poklonili i glumci Sergej Trifunović, Vesna Čipčić, Pavle Pekić i Ivana Šćepanović, kao i producentkinja Nikolina Vučetić Zečević, montažer Mateja Rackov i kostimografkinja Ksenija Terzović, kao deo glumačkog tima jedinog domaćeg filma iz Glavnog programa.

(Fotografije: © Ivica Vojnić, FEF „Palić”)

Oglašavanje

O autoru